Rămâneți Informat – Urmăriți Blogul Nostru Educațional

Semnale de alarmă pentru părinții elevilor de gimnaziu
| Anca Apolzan | Noutăți
Metoda EDU TRUST presupune implicarea masivă a părintelui în educație și fără de părinte procesul educațional nu poate fi unul de succes.
De ce e nevoie de implicarea părintelui în procesul educațional?! ☞ Citește mai mult în articolul nostru.

Colaborarea și empatia, succes în învățare?
| Anca Apolzan | Noutăți
Ce are nevoie o societate de succes?
Există 2 principii esențiale pentru succesul unei societăți pașnice. Mai multe detalii în articol.

STAREA DE BINE A ELEVULUI
| Anca Apolzan | Noutăți
O componentă foarte importantă a construcției unui curriculum centrat pe elev este crearea stării de bine a elevului. Această componentă este adesea ignorată sau considerată mai puțin importantă, mai ales în Europa de Est, unde centrarea este adesea pe un volum cât mai mare informații asimilate, nu pe confortul elevului.

Curriculum centrat pe elev – REVOLUȚIA ÎNVĂȚĂRII
| Anca Apolzan | Noutăți
În cadrul Centrului EDU TRUST, abordarea centrată pe elev stă în personalizarea temelor de casă, personalizarea exercițiile specific nevoilor fiecărui elev care are nevoie de ajutor, evaluări diferențiate, adaptarea grupelor și separarea elevilor care întâmpină dificultăți, pentru ajutor suplimentar, până se depășește momentul dificil. Citește mai mult în articolul nostru.

Autonomia elevului
| Anca Apolzan | Noutăți
Știați că elevii nu au posibilitatea de a alege ceea ce vor să învețe? Toți elevii, indiferent de căutările sau stilul de învățare, vor avea aceleași materii și aceleași examene. Acest lucru face ca abandonul școlar să fie în creștere și face ca starea de bine a elevilor să fie extrem de redusă.

Pași spre motivația școlară
| Anca Apolzan | Noutăți
Am vorbit azi despre perspectiva cognitivistă, care aduce în discuție ROLUL EXPECTANȚELOR ELEVULUI. Ea spune că dacă un elev ar avea expectanțe ridicate, acesta ar munci mai mult; dacă ar avea expectanțe scăzute, acesta ar munci mai puțin.

Ce înseamnă să fii o persoană motivată?
| Anca Apolzan | Noutăți
Ce înseamnă să fii o persoană motivată? Află “de ce” o persoană face ceva și de ce este motivația este importantă.

Despre motivație
| Anca Apolzan | Noutăți
Explorăm azi o altă abordare care este total ignorată în practica educațională actuală, și anume, ROLUL EXPECTANȚELOR PROFESORULUI.
Știai că expectanțele profesorilor de la elevii lor impactează învățarea prin oferirea de sprijin elevilor și, astfel, afectează și motivația și implicarea elevilor în sarcinile școlare?

Anxietatea la elevi și relația ei cu auto-eficacitatea
| Anca Apolzan | Noutăți
Toată lumea are sentimente de îngrijorare la un moment dat în viață (ex: înainte de un test).
Îngrijorarea, teama sunt emoții funcționale, care dau naștere unor comportamente funcționale, menite să echilibreze starea de îngrijorare.
Află care sunt simptomele anxietății și pericolele pe care le ridică.

Auto-eficacitatea la elevi și impactul ei în învățare
| Anca Apolzan | Noutăți
Știai că nivelul de auto-eficacitate al copilului tău poate prezice alegerile, efortul depus și persistența lui în sarcini (școlare sau de alt tip)? Află ce este auto-eficacitatea, ce surse are și cum putem să o creștem.