
Metoda EDUTRUST
EDU TRUST asigură sprijin individualizat în îndeplinirea sarcinilor școlare, prin concentrarea pe nevoile specifice ale fiecărui cursant.
-
acoperirea lacunelor
-
explicarea aspectelor neclare
-
exersarea tehnicilor de rezolvare de probleme în cadrul materiei.
Deprinderea efectuării sarcinilor școlare într-un mediu protejat în care cursantul se simte confortabil să pună întrebări și să ofere răspunsuri reduce teama de a fi marginalizat și crește încrederea în sine. Aceasta scade stresul în situațiile de evaluare sau testare din mediul școlar. Scăderea nivelului de stres și anxietate facilitează concentrarea și performanțele școlare și, indirect, se îmbunătățesc relațiile sociale, cu colegii, profesorii și prietenii, dar și în familie.
Principiile metodei EDU TRUST:
Nivel de bază
Evaluarea nivelului de bază pentru idetificarea obiectivă a cunoştinţelor pe care le deţine cursantul în momentul dat şi a cunoștințelor care trebuie asimilate, conform curriculei şcolare;
Plan de pregătire
Formularea unui plan individualizat de pregătire, care se urmăreşte apoi în procesul de învăţare. Acest plan este cunoscut şi urmărit şi de către cursant şi părinți;
Grup de pregătire
Pe baza rezultatelor evaluării nivelului de bază, cursantul este integrat într-un grup de pregătire format maxim 4 elevi având nivele de cunoştinţe apropiate. Această metodă de grupare stimulează identificarea cu dificultăţile, succesele şi provocările colegilor, facilitând crearea unei relaţii bazate pe empatie, încredere şi încurajare. Totodată, este creată o competiţie pozitivă în grup, care creşte dorinţa de autodepăşire, şi o motivaţie internă, care determină cursanţii EDU TRUST să apeleze la studiu individual şi să efectueze temele de casă voluntar. În mediul şcolar, diferenţa mare de cunoştinţe de la un cursant la altul şi lipsa timpului acordat individualizat pot descuraja şi demotiva elevul să depună efort rezolvarea sarcinilor şcolare.
Profesorii
Profesorii EDU TRUST sunt profesori tineri, pasionaţi, instruiţi să răspundă întrebărilor cursanţilor lor cu privire la neclarităţi, să identifice dificultăţile acestora şi să încurajeze cursantul în a exersa aspectele mai puţin solide. Profesorii EDU TRUST nu efectuează temele de casă primite de cursanţi de la profesorii de la şcoală. Aceştia sunt ajutaţi să înveţe sa formuleze întrebări în acest sens profesorilor EDU TRUST, pentru a li se oferi sprijin şi soluţii în a găsi singuri răspunsurile. Acest lucru potenţează autoevaluarea. Este extrem de important în viaţa cursantului să înveţe să se descurce singur în depaşirea dificultăţilor sale în procesul de învăţare.
Teme de casă
Profesorii EDU TRUST oferă teme de casă cursanţilor, bazate strict pe nevoile identificate ale fiecăruia, pentru a întări competenţele cursantului. Acestea sunt specifice şi limitate; nu încarcă programul şi timpul cursantului.
Evaluare
Cursanţii EDU TRUST sunt evaluaţi lunar pentru a se identifica progresele acestora şi aspectele ce necesită îmbunătăţire.
Raport
Părinţii cursantilor EDU TRUST primesc sistematic un raport prin care sunt informaţi cu privire la activitatea, rezultatele şi comportamentele copiilor lor la centru.
Durată
Durata unei sesiuni de pregătire este de 1,5 ore.
Știri și noutăți
Un om informat este un om puternic! Află cele mai noi știri din domeniul educațional, accesând secțiunea de blog EDUTRUST.