Curs de Programare C++

Cursul de Programare C++ este un modul axat pe curricula școlară și care se adresează elevilor de LICEU.
Limbajul C++ se concentrează pe simplitate și performanță. Acest lucru permite includerea mai multor paradigme: procedurală, orientată-obiect și funcțională. În ciuda vârstei înaintate, C++ este unul dintre cele mai populare limbaje de programare, fiind adesea prima opțiune în dezvoltarea unei aplicații.
Învățarea unui limbaj de programare este primul pas în cariera oricărui programator, iar limbajul C++ este o alegere potrivită datorită sintaxei ușor de înțeles și căutării mari pe piață.

Echipament necesar: 1 laptop (nu e nevoie să fie foarte performant).
Coordonator curs: Daniel Erzse, Software Engineer și Lector la Universitatea Oradea (Astronomie, Analiză Matematică și Statistică).
Durata curs: 5 – 6 săptămâni
3 ședințe/săptămână; durată ședință: 2h; 16 ședințe total
Program propus în zilele de Luni, Miercuri și Vineri. Orele se vor stabili de comun acord cu toți cursanții, după înscriere. Dacă va fi necesar și tot grupul va fi de acord, în cazul absentelor anunțate din timp, ședințele se vor putea reprograma, pentru a nu fi pierdute.

Cere detalii
Categorie:

Descriere

Cost/ședință: 65 lei. Cost total curs: 1040 lei (Inclusă în preț: 1 ședință gratuită de 2 ore de pregătire, în cursul anului școlar, înainte de test sau teză, cu condiția să fie solicitată înainte cu minim 10 zile de test/teză).
Înscrierea a fost posibilă până la data de 5 Iulie 2019, telefonic la 0725 217 257, sau prin email la contact@edutrust.ro, sau aici.
Se va trimite dovada plății în contul ING Bank, IBAN RO08INGB0000999905777311, sau plata se poate face direct, la sediul nostru, până la aceeași dată. Efectuarea plății se consideră înscriere.

Ce vei învăța:
● să declari variabile
● să folosești structuri de date și de control, funcții, pointeri
● să aplici principiile programării orientate pe obiect la crearea unei aplicații software
● să tratezi excepții
● să lucrezi cu fluxuri I/O
● să definești și să supraîncarci operatori
● să definești și să utilizezi namespace-uri

Programa Curs
Cursul I: Introducere în C/C++

● limbaj mașină și limbaj de nivel înalt, procesul de compilare
● primul program C/C++
● variabile
● tipul integer
● tipul character
● operații de citire/afișare

Cursul II: Controlul fluxului programului și alte tipuri de variabile

● cum se controlează fluxul unui program
● tipul float
● tipul double
● bucle și decizii. controlul execuției în buclă
● logica binară și operatori aritmetici

Cursul III: Tablouri si siruri

● declarare
● dimensiune si indecsi
● operatii frecvente

Cursul IV: Funcții

● pointeri
● declararea și invocarea funcțiilor
● efecte laterale
● metode de pasare a parametrilor
● parametri impliciți
● funcții inline
● supraîncărcarea funcțiilor

Cursul V: Accesarea datelor

● conversii de tip
● tipul String
● namespaces: utilizare și declarație

Cursul VI: Abordare orientată obiect – elemente fundamentale

● clase și obiecte
● constructori
● membrii statici
● definirea și supraîncărcarea operatorilor

Cursul VII: Ierarhia de clase

● clase de bază, subclasă, superclasă
● clase friend
● moștenire
● tipuri de moștenire
● moștenire multiplă

Cursul VIII: Excepții

● aruncarea excepțiilor
● tratarea excepțiilor
● categorii de excepții

Probleme și aplicații.